پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
5858
-
الف
+

تمدید مهلت ارسال آثار به هفتمین جشنواره مد و لباس فجر

مهلت ارسال آثار به هفتمین جشنواره مد و لباس فجر تمدید شد.

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه هفتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر تا 15 بهمن ماه تمدید شد.

به گزارش آی فیلم، پیرو درخواست مکرر فعالان حوزه مد و لباس مهلت ارسال آثار تا 15 بهمن ماه تمدید شد که شامل تمام بخش‌ های طراحی لباس، پارچه، جواهرات و زیورآلات، کیف و کفش، مسابقه زنده طراحی لباس، علمی دانشگاهی، صنعت و فناوری‌های نوین، بخش بین ‌الملل، انجمن ‌ها و موسسات هنری مد و لباس، استان‌ ها و اقوام لحاظ می‌ شود.

علاقه ‌مندان در فرصت باقی مانده و تمام ایام هفته می‌ توانند با مراجعه به سایت بنیاد ملی مد و لباس اسلامی ایرانی و یا حضور در دبیرخانه جشنواره، ثبت نام خود را در بخش ‌های مختلف انجام دهند.

شایان ذکر است، هفتمین جشنواره بین ‌المللی مد و لباس فجر، در سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» از سوی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و با همکاری و مشارکت هنرمندان طراح، تولیدکنندگان، استادان علمی و دانشگاهی، مراکز آموزشی، انجمن ‌ها و تشکل ‌های صنفی، برخی از سازمان‌ ها و نهادها مانند ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استانها، سازمان ‌های صنعت، معدن و تجارت، صدا و سیما، آموزش و پرورش، اتحادیه‌ های عضو کمیسیون ‌های کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و نقش موثر خبرگزاری ‌ها برگزار می ‌شود.

هفتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر، به همت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور از ششم تا سیزدهم اسفندماه سال جاری همزمان در تهران و چندین استان کشور برگزار می ‌شود.

ا.ا

نظر شما
ارسال نظر